Så äre!

Tänkte också säga det att jag slutat vara så hård med kosten, det kommer ju inte funka i framtiden.. Jag äter fortfarande inga kolhydrater till maten dvs. pasta, ris, potatis etc. men jag får & kan unna mig nå litet gott om jag känner för det. Jag mår inte bra av att ha en massa regler på vad som jag får äta & inte äta & när.. Haha om ni förstår :) Men det betyder absolut inte att jag kommer trycka i mig en chipspåse varann kväll & en chokladkaka de andra kvällarna ;) Utan att jag kan ta en fika på stan, äta det jag har bakat och så :)
Och sen kommer jag också att forsätta simma 2-3 ggr i veckan & promenader :)

♥ Carro - tvåbarnsmamma

Man ska absolut göra de som känns bäst.

Tvingar man sig hålla sig till reglerna och de inte känns bra, då "fuskar" man ju ändå... och de mår man ju inte bra av. Eller ja, du förstår...

Jag mår iallafall inte bra av de.

2012-02-23 - 08:12:37 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?