Uppfostran..

Jag måste bara skriva om detta..
Maja tycker ju om att klättra på allt, tvbänken , stolar, soffan , sängen etc. & jag tycker ju såklart att hon ska få klättra, hon ska ju få lära sig och hon måste få utforska lite. Men Emil tycker inte hon ska klättra för han är rädd att hon ska ramla och jag vet att hon kommer att ramla så småningom men då kanske hon också lär sig att ta det lite lugnare?! Hur tänker ni?

Samma med mat också, jag ger henne relativt stora bitar för jag vet att hon kan tugga och säger till om det blir för stort men Emil ska envisas med att ge henne pyttebitar.

Jaja, :p Så kan det bli ibland men nu när inte pappa är hemma så får hon sitta på tvbänken och tittat på tv ;)

♥ Maja

Tack:) De blir 4månader om några dagar:)

2011-10-05 - 10:09:16 · URL: http://mcaria.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?