Latinmove!

Har varit på latinmove (zumba) idag & så rolig träning har det inte varit på länge :) Jättekul att träna när det är kul ju, haha. Och jag har nog inte svettats så mycket sen i somras, så det var ett jätteskönt pass!
På onsdag vet jag inte om det blir någon träning, tror att jag ska simma nån dag i veckan istället..

Jag hoppas att jag går ner mer i vikt nu snart, hade tänkt gått ner 5 kg till jul & jul börjar närma sig ju.. Men ändå, jag står still så jag ska inte klaga så länge jag inte går upp i vikt ;)

♥ Vendel - 17 år och blivande mor

Jasså, så pass! Min barnmorska skulle hålla ett extra öga på honom nu, då hon tyckte att det var lite tidigt. Men får se när han väl kikar ut, hoppas bara på att det blir innan julafton! :)

2011-10-24 - 20:57:55 · URL: http://missvendel.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?