5 saker ni inte vet om mig, (tror jag)

  • Jag har en sjukdom, IBS. Det har med magen att göra, jag får liksom kramper och ont i magen dock har det varit ganska lugnt sen jag blev gravid & efteråt.
  • Jag tål inte lök, samma sak här från VÄRSTA kramperna i magen om jag får i mig mycket lök alltså.
  • När jag har mens så ser jag gravid ut, det är till och med en som undrat om jag var det...
  • Jag vet inte vad man gör när man umgås med människor som INTE har barn, om man inte går på stan eller så.
  • Jag har sån beslutsångest ibland att jag måste ringa min mamma och rådfråga, vilket kanske inte alltid går så bra eftersom att jag fått beslutångesten efter henne.

♥ Anonym

haha, ja jag kan inte umgås med folk som inte har barn längre.. Eller iaf om dem inte förstår hur det är att ha barn :P

2011-11-27 - 23:15:21 · URL: http://mittvitabo.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?