Hur mycket naket?

Köpte mig en tidning igår kväll och det var en liten diskussion typ om hur mycket naket är det okej att visa på barnen? Ex. på bilder som man lägger ut på nätet.

Jag tycker i alla fall att man ska ta kort på sitt nakna barn så mycket man vill!! Men om man tänkte lägga upp den på internet så tycker jag att man kan försöka göra så att könet inte syns. Jag skulle aldrig kunna lägga upp en bild där maja är helt naken och man ser hennes kön, för det tycker jag är fel. Men bilder där hon är naken annars tycker jag är helt okej, så länge man inte ser könet alltså :) Jag tänker liksom : jag kan ju inte lägga ut bilder där Maja visar mer än vad jag skulle kunna tänka mig att visa. Jag skulle inte kunna tänka visa mig själv spritt språngade naken här på bloggen så varför skulle Maja vilja det?!

Vad har ni för åsikter om detta?

♥ Carro

Jag håller absolut med dig!!! :)



2011-07-05 - 13:07:37 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?