Maja 1 år!!!

Tänka sig att Maja blir ett år idag! Kan inte förstå vart tiden tagit vägen men jag är så oerhört glad och tacksam över att vi fick dig lilla gumman. Jag har haft ett underbart år som mamma! Min fina vackra dotter.

Vi började dagen med att sjunga för henne när hon vaknade och sen fick hon öppna paketen från oss :) Hon fick bultbräde, bilmatta, bilgarage, bodysar och andra leksaker! Igår var även hennes farmor & farfar här och då fick hon en dockvagn & en docka, sen kom Tobias & Elin hit också, då fick hon en Rimbok (den låter och sjunger) samt en gosig anka.

Vi ska snart duscha och klä på oss för sen ska vi på dagis & sen ska vi hem och fixa tårta, :) Fyllde en tårta igår med hallon och vitchokladskräm (den var supergod, jag råkade smakade lite ;) ) och imorgon blir en tårta med chokladkräm och vaniljmousse :) Supergött! ;D

Eftersom att min telefon är på lagning så är det dåligt med bilder men vi har laddat en gammal kamera så lite bilder ska ni allt få :)






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?