Motivationen..

Det är många som frågar var jag får motivationen till att träna och försöka äta bra & jag kan inte mer än att säga att det är tack vare min tjocka deg-mage. Hade ni andra haft den så hade ni gjort exakt samma sak & förmodligen haft samma motivation som mig, haha! :p Haha, men det är faktiskt största delen till att jag försöker att komma i form. Jag trivs bra med mig själv annars men magen förstör allt..


Idag blev ju tösen åtta månader, att tiden går så jävla snabbt då! :) Måste lägga till lite i listan jag gjorde här om dan :p

Kan stå med stöd (om hon vill)
kan ställa sig upp
kan krypa framåt & bakåt
kan sitta helt själv lääääänge
kan sätta sig upp själv (samma här, om hon vill)
kan säga mamma & pappa, ibland låter det som att hon säger ;hej, tack, napp. Men jag vet inte om det bara är joller eller början till tal :p
Sover nästan hela nätterna, ibland vaknar hon en gång & ibland ingen gång.
Har slutat helt med att äta på nätterna.
Äter för det mesta riktig mat.
Börjat sovit på mage, med rumpan putandes i vädret.
Öppna och stänga luckor/dörrar, om dem inte är helt stängd förstås hon når ju inte upp till handtaget.
Kan rörelserna till imse-vimse spindel.
Börjar förstå hur man vinkar och gör det ibland.










Bilder på mina 8-månaders underbara dotter! Som ni ser så är hon helt fokuserad på allt annat som händer än mig och hon vägrar sitta riktigt i vagnen. Hon ska sitta helt rak och hålla i bygeln och kolla runt överallt. Jag tänkte att man kanske skulle testa ha henne framåt för att se hur hon sitter då, fast jag vill helst ha en mot mig men om hon sitter rätt och still framåt så är ju det bättre för henne! Hon får ju faktiskt se allting då också, svårt!








- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?