♥ Majas första jul.

Nu har vi firat jul 2 gånger utav tre , vi har ett julfirande kvar :p haha. jobbigt att dela upp julen ju -.-

men iaf tänkte skriva vad vi har fått i julklapp än så länge :) nu skriver jag inte med det maja har fått från oss för jag tror jag skrivet det redan :)

Maja:
Elsa Beskow sagoskatt, första boken. Nalle Puhs sagoskatt, Leksak till tänderna, Nycklar, Vagnmobil, Pulka, Smurfgossedjur, björngossedjur, ponnygossedjur, kläder, en STOR nallebjörn, tandborste & tandkräm, Boken om Maja Mus, baby tvål & en badvante, sjung med flera djur & kanske nå mer :p

Jag:
Klippning, presentkort hm, skålar, ljuslyktor, ljusgrej som man har på väggen, tights, strykjärn och nå mer kanske. & just det ja, en ansiktsbehandling utav min underbara pojkvän & min underbara dotter ♥♥

Emil:
Pengar, kalsonger, snus, grillbok, diskborste, verktyg, tvspel, klocka & dassboken.

Tillsammans så har vi fått 4 kg döskallar, presentkort på coop, dumle & en babysim kurs :D:D Mamma, håkan, per & mormor hade anmält oss till babysimmet som börjar vecka 3 eller 4 :D


Första julklappen någonsin! :) ♥


Kusinerna brevid varandra, Maja & Julia. Världens goaste tjejer!♥


Tomten hade visst lite problem med att läsa på julklapparna :p


Världens vackraste tjej i sin röda fina bumbo, helt klart ett bra köp! :)


Maja sitter hos sin mamma & öppnar julklapp! :)







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?