♥ inte riktigt mätt..

Ett litet amningsinlägg & jag tänkte att jag kanske kunde få lite tips :)
Jag ammar ju fortfarande Maja men hon blir inte mätt på det och hon vägrar ersättning, vilket är bra på ett sätt men det är ju synd om henne om hon ska vara hungrig! Vad kan man göra, kanske man ska testa en annan ersättning eller bara fortsätta som jag gör? :)

♥ Frida Bladin

vad har du för ersättning nu? Elai vägrade semper. Och han vägrade äta ersättning med mig också i början, det är bara för att dom vet att vi har annan mat. Men mata henne först med ditt bröst och sen med flaska, och sen kan ju Emil mata henne med flaska på kvällen så sover hon nog bättre på natten. För Elai tog flaska med micke på en gång.

2010-12-30 - 17:11:14
♥ Sara

Det är sempers vi har testat och hon kräks nästan då hon får lite i munnen.. Men tänkte testa Nan sen och se om den är bättre. Jag ska låta emil testa :D

2010-12-30 - 18:43:47





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?