♥ här går det framåt!

Hejsan.

Jag är så himla stolt över mina lilla dotter! Bara idag har hon gjort två stora framsteg, hon har rullat från rygg till mage och börjat gått i gåstolen :D dock så går hon bara bakåt i den men det räknas ändå tycker jag :D Hon är så duktig!

Vi har varit på julfest på min gamla skola idag i Njutånger, måste säga att det var väldigt ovant att se skolan utan högstadiemodulen :p Maja sov när vi kom dit i vagnen men hon vaknade när jag satt och fikade, trodde hon skulle bli lite rädd utav allt oväsen men icke sa nicke, hon skrattade och pratade på som vanligt! :) När vi kom hem sov hon i några timmar sen så åt vi middag och maja fick äta potatis för tredje gången, hon verka tycka det var mycket godare idag än förut :)        



Mammas tjejen i gåstolen häromdan!


en nyvaken söt liten tös som myser med sin mamma <3


Maja ville inte ta något julkort utan bara dra av sig dem dumma kläderna.


Ett sån här fint kort fick jag iaf :)


& den här beställde vi som julkort! :)



♥ Liza

tackar :D

haha, har inte alltid städat jag heller ;)

2010-12-12 - 12:53:47 · URL: http://liizamoadenicejohansson.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?