♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.

Haha, kan faktiskt börja gråta när saker inte blir som jag vill fast jag försökt tusen ggr eller så.
Jag börjar också gråta när emil är knäpp och dum enligt mig.
När jag är jätte-trött, Maja vill inte sova och Emil bara klagar då börjar jag att gråta :p haha.
Jag kan vara väldigt känslig faktiskt men jag var mycket känsligare förut, för om någon sa ett skämt som hanlade om mig och jag inte gillade det kunda jag börja gråta. töntigt, jag vet!


♥ Frida Bladin

Så där är jag med :P gråter om bartannat. Och det är inte töntigt att gråta, vissa människor är bara mer känslig, och jag är också en av dom :)

2010-12-10 - 08:43:21
♥ Sara

Vilken tur att det inte bara är jag då :p haha.

2010-12-13 - 11:43:22





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?