♥ fortfarande gravid..

jag har nu varit gravid i ca 289 dagar, det är länge det. :p imorgon blir det ultraljud för att kolla fostervattensmängden. vet inte vad som händer om det är för mycket vatten och inte heller vad som händer om det är för lite vatten. det märks! :) bebisen verkar iaf inte vilja komma ut ännu eftersom att det är full rulle där inne just nu eller så förberedder bebis sig på att störtdyka ut ur mig :D haha.

Idag började skolan också.. jag hade faktiskt vilja gått men emil tycker inte att jag ska det eftersom att bebis kan komma närsomhelst så jag får stanna hemma! men det känns konstigt att inte börja skolan, faktiskt! men istället för skolan så kommer jag ju få en underbar dotter eller son att ta hand om ♥






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?