Nya vagn på g..

Nu är vi på jakt efter ny vagn till Linus, vill ha en som är lite smidigare & lättare :) våran vagn blir så tung 
med våran stora kille i, han vägde 12 kg på 10 månaders kollen.
Så vi är på jakt efter en ny, eller ja vi har fått tag både på en Urban jungle & en emmaljunga scooter! Var först säker på att jag ville ha en Urban jungle, sen ändrade jag mig och ville ha en scooter men sen ändrade jag igen och ville ha en Urban jungle och nu vet jag inte vad jag vill ha ;) haha. 
Fördelen med Urban jungle är ju att maxvikten är på 25 kg :) 
Men jag tänkte åka på lekstugan någon dag & testa båda vagnarna, dvs låta Linus sitta i dem & se hur han sitter och sånt där :) scootern är ju väldigt skön att köra, vi hade ju en sån till Maja ett tag men jag tycker ju att UJ är så himla snygg!! Emil tycker den är ful men han har ändå ingen bestämmande röst när de gäller vagnar..

Urban junglen som vi får köpa av min fina bästis! Fast den är brun :)

Och emmaljunga vi fått erbjudanden om.












- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?