Linus dop, 15/6.

I lördags döptes storkillen våran, Per Linus Andreas.
Per heter han efter bådas släkt, Linus bestämde ju Maja & Andreas heter han efter vår fina vän som tyvärr inte längre finns här med oss.
Faddrar eller som jag säger, gudmor & gudfar är våra fina vänner Carro & Tobias. De är också faddrar åt Maja. Så tacksam för att ha de fina människorna i våra liv!! 
 
Tyckte dopet blev jättefint och precis som jag hade velat haft det! Maja var duktig i kyrkan, hennes bästa kompisar var där allihopa Ebba, Julia, Nils & William. Så ni kan ju gissa vilken fart de var på dem på dopfikat sen! :) Maja fick hjälpa till med att hälla upp dopvattnet och de var väl enda gången hon var still annars gick hon & de andra barnen runt och tittade och busade lite ;)
Linus var tyst & snäll under hela dopet men lyckades bajsa och bajsade genom dopklänningen precis innan prästen skulle ha honom, haha ;)
Jag har inga bilder från själva dopet mer än en som jag snodde från fejjan men ska kolla hos mamma sen för jag tror hon tog kort :)
Dopfikat blev också bra tillslut, hade bakat för en hel armé kändes det som och sen fick vi dagarna innan reda på att ett antal familjer inte skulle komma och på själva dopdagen var det 4 stycken som inte dök upp!! Jag tycker sånt är fruktansvärt oförskämt & respektlöst speciellt när vi gett ett datum som de senast skulle meddela om de kommer/inte kommer och sedan svarat kommer.. Men det gick bra ändå, lite extra fika över men det tyckte Emil var bra för då kan han fika på jobbet! :p
 
Lite bilder på presenterna får ni iaf :D
 
Tusen tack till alla som uppvaktade Linus på hans dopdag 
 






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?