Dålig på det här..

Jag är så dålig på det här med att blogga, tyvärr.. Men jag vet inte vart ska få tiden till det? Hela dagarna är jag med barnen och Maja är trotsig och gnällig i stort sett hela dagarna ;) Men idag kom Ida & hämtade Maja så jag har passat på att städat och sånt och så passar jag på att slänga in nå inlägg här samtidigt ;)
 
Vi gör inte så mycket om dagarna, tyvärr. Men jag vågar inte åka till stranden själv med Maja & Linus utifall något skulle hända.. Och sen är det inte många som kan/vill/orkar inte på något :) Men vi brukar mest hänga i lekparken, åka buss eller nå sånt ;) Men snart ska vi ta och hitta på saker! 
Vi åker ju till Ullared & High Chaparrall den 29:e, sen ska vi åka till furuvik nånting samt järvzoo :) Sen ska vi försöka få in stranddagar på helgerna när Emil också är hemma men vi har haft lite fullt på helgerna :)






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?