Sötsuget

Så nu är ju fredag & lördag - inge onödigt fram tills fredag ;) Har gått bra faktiskt, på fredag bakade jag & maja sega rutor så vi åt sådana med glass. Sen blev de inge mera den kvällen förutom en apelsin och nån morot! Så inga mängder vilket jag känner mig jättenöjd med! :)
Igår blev det något chips på badhuset och på kvällen blev det morötter/chips m. dipp & godis, åt för mycket morötter så jag fick ont i magen men lyckades på nåt viss trycka ner lite godis och chips också! Haha :)
 
Idag har jag väl haft liite sötsug men det har kunnat dämpats med frukt/morötter men det är ju nu på kvällen det blir värst! Har iaf laddat upp inför kvällen med riskakor & får man väl ta nån morot & nån frukt :) Jag ska klara ännu en vecka! ;)






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?