Ny vecka.

Måndag igen och ingen bebis.. Vet att det inte är dags för ens om 10 dagar egentligen men jag är bara så less på det här nu ;) Vill bara ha ut min fina son, få bort min mage och kunna röra mig & må bra igen :) Självklart mår jag bra nu också men jag vill alltså kunna röra på mig igen, ta långpromenader och sånt för då mår jag som bäst!
 
Maja var på pyjamasparty/övernattning i lördags hos sin kusin och hon tyckte det var jättekul! De hade badat, lekt ut, lekt inne, ätit fruktsallad och godis, riktigt mysigt :)
 Jag & Emil blev ju barnfria men visste inte vad vi skulle göra, gick ingen bra bio heller för den delen.. Så vi hyrde film, gjorde toast, åt chips m. dipp och godis :) Haha.
 
Jaja, iaf så är helgen över och dessutom mina två socker/snacks dagar & igår, söndag, var jag sjuuuuuukt sötsugen men jag höll emot :) Så nu väntar vi på fredagen igen ;)
Får se om det blir nå dagis för Maja denna vecka, ska ringa senare och höra hur det ser ut med magsjukan.. Är det många som fortfarande har det så får hon stanna hemma! :)






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?