Mitt sista BM-besök!

Idag var det bm-besök och även det sista, så skönt. Det börjar faktiskt att närma sig och det snurrar tusen tankar i hjärnan hela tiden.
Ska Maja verkligen bli storasyster? Ska vi ha ett till barn? Ska han verkligen komma ut ur magen? Hur kommer det kännas? Hur kommer vi klara det?
 
Vet att det mest är hjärnspöken som busar med tankarna men extra hormonell som man är så blir dem ju tusen gånger starkare.. Så svårt att förstå att vi inte enbart kommer att ha Maja utan även lillebror!
 
I alla fall så såg allt bra ut och han var rejält nedsjunken och alltså redo för att komma ut men han verkar inte ha nå planer på det än så länge, hihi. BM trodde inte jag skulle behöva gå över heller och att lillebror kommer väga runt 4300-4400 gram ;o men det har jag också förberett mig på, är inställd på en 4,5 kg klump men vi får väl se :) Men behövde som sagt inte gå dit nå mer om jag går över tiden så ska jag boka tid på spec. mvc och få en tid. Sen fick jag en tid till efterkontrollen också..
Ska försöka komma på vad jag ska ta för preventivmedel sen eller rättare sagt om jag ska! Lutar just nu mot att kaaaanske sätta in en koppar/hormonspiral men jag vet inte.. Känns konstigt att ha saker i kroppen, haha :)
 
Dagens mage, v.39 (38+6). 7 dagar kvar till bf!






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?