Inför denna förlossning

Jag har planerat min nästa förlossning sen Maja var nyfödd, jag hade ju en underbar förlossning med Maja men det finns ju saker man har velat gjort på annat sätt. Med Maja tog jag EDA och ärligt talat, vilket skit! Narkosläkaren satte den rätt på en gång så det gjorde inte ont att sätta dit men bara det att EDAn hjälpte bara en stund och sen sluta den fungera helt trots att de ökade dosen och jag fortsatte sedan med den underbara lustgasen. Så denna gång tänker jag inte ta EDA utan enbart köra med lustgas, för den var ju underbar!! ;) Men ändå vill jag att denna förlossning ska vara så lik den första som möjligt, för den var som sagt underbar. Tog inte lång tid, gjorde inte sådär jätteont som jag trodde och var väldigt lugn. Men jag vet också att ingen förlossning är sig lik! Även om jag vill att denna ska bli så lik första så tror jag nog att den blir annorlunda, att det går fortare och sånt skulle jag tro :p Haha.
 
Nu längtar jag tills den ska starta så vi får ut våran lillprins!






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?