3 dagar kvar till bf ♥

3 ynka dagar kvar till bf nu, känns dock som att jag även denna gång får gå över.. Usch! :p Är ju lite orolig för hur det ska starta & när, med Maja var jag öppen 5 cm utan att känna värkarna. De kom igång efter att de tagit hål på hinnorna och vattnet gått så jag vet inte riktigt hur det ska kännas när det startar, haha. Men jag håller tummar och tår att det kommer igång innan torsdag för då är pappa ledig & kan vara med Maja.
 
Det är i alla fall jobbigt att vara gravid nu, tungt och jag känner mig bara less på detta. Molvärk i "tjejmagen" och ryggen, sitter i nästan hela tiden. Tryck neråt men inte f*n vill han komma ut ;) Jaja. Han kommer när han är redo helt enkelt!
 
Bild från fredags






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?