15/1-13

Idag blev/blir det en hemmadag, har tvättat kläder och alla sängkläder - utifall det skulle vara nå baskilusker ;)
Vi har pysslat lite idag också har vi städat Majas rum och småplockat i de andra rummen, blir att skura sen när Maja sover för natten :) Hade tänkt göra det när hon var på dagis men eftersom att det är 48 timmars regeln så får hon vara hemma idag och imorgon!
Och jag själv är väldigt noga med den regeln speciellt när det gäller kräkning/kräkningar och det gäller alla kräkningar även om den kommer pga hosta eller magsjuka så tycker jag hon ska vara hemma om hon är så pass dålig ;) Men sån är jag, nojig över att smitta andra barn ;) Lika med förkylning är snoret väääldigt grön/gult och mycket så blir hon hemma och vid feber så ska man ju vara feberfri en dag innan man får komma tillbaka, jag har hellre än dag extra om jag kan ;)
 
Maja önskade att gå på promenad så vi gick till affären fram och tillbaka, de hade billig ananas & billiga morötter (gravidcravings ;)) där så jag passade på att köpa det :) Maja somnade sedan på vägen tillbaka så det blev tungt att dra upp vagnen, hade tänkt hon skulle gå upp själv men om hon sover kan jag ju inte väcka henne ;)

Jaja, så ser förmiddag ut och eftermiddagen kommer inte bli så mycket annat på heller.. Kanske att vi går ut i snön en sväng eller så, skönt med frisk luft :)
 
 
 






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?