Ny vecka!

Nu är det en ny nyttig vecka igen pch förra gick bra, åt godsaker hela helgen men inte så mycket faktiskt blev mest fika :) så det kändes bra. Tänker köra att jag får äta hela helgerna nån vecka till och sen tar jag bort en dag :)

Promenad skulle jag gå varje dag och det gjorde jag!! På söndagen blev det bara en väldigt kort promenad men jag hann inte med nån längre men målet var en promenad om dagen & det fixade jag! Och de blir såklart samma denna vecka, var ut på prommis på förmiddagen :) på em åkte vi till pappsen på middag/kalas eftersom att min lillasyster fyllde år igår & duktig som jag är så stod jag över tårta men mycket var för att jag redan var så mätt efter maten, haha :)

Men det känns bra, nu ska jag bara försöka få bort småätandet på kvällen.. Äter på kvällen bara för att jag är van att ta äta nå gott då men det får jag inte göra nu ju. Blir nån smörgås eller frukt istället..







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?