Amningsnapp

Linus har haft några eftermiddagar där han äter och äter hela tiden och då han även mina bröstvårtor blivit ömma. Inga sår eller så men det gör lite ont att amma.. Men tänkte jag skulle köpa mig en amningsnapp så vi åkte på maxi också kollade jag Apoteket först men där kostade en napp 149:- och det kändes lite väl dyrt och så ont har jag ju inte. Men när jag sedan köpte amningskupor så hittade jag även en amningsnapp där, 27,90:-. Hur är det möjligt med den ganska stora prisskillnaden?!
Köpte en i alla fall och den funkar ju jättebra! Linus tog den på en gång utan nå krångel och det gör inte nå ont i mina bröstvårtor. Så nu får bröstvårtorna vila lite och bli friska och så länge använder vi amningsnappen :)







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?