3 veckor gammal ♡

Idag var det 3 veckors sen våran lillebror kom till världen ♡

Han äter ofta, myser, sover, pratar, tittar och har börjat visa sitt leende ibland när man pratar med honom :)


Idag fick jag tvätta upp kläderna i 62 eftersom att kläderna i 56 börjar bli lite små eller i alla fall de flesta bodysar & pyjamas, bodysarna får typ urringning och på vissa även kort i ärmarna.. Med sorg i hjärtat får jag inse att jag inte har någon liten bebis & börja packa ner kläder i 56 lite eftersom han växer ur de, de flesta är redan nerpackade är 4-5 bodysar kvar & likamånga byxor :p
Men egentligen gör det inget för han har fått så mycket fina kläder i Strl 62 & 68 så jag vill ju använda de :)

Bild på dagens Linus ♡







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?