3 dagar efter förlossningen!

Nu är det 3 dagar och ca 1,5 h sen våran Linus föddes :) helt otroligt!
Han äter, sover, bajsar, kissar och mår bara bra den här killen! Idag är det dags för återbesök på bb, lite prover ska tas och vägning ska göras :)

Jag hade glömt bort hur öm man är i kroppen efter en förlossning, eller glömt bort jag visste ju att man blir väldigt öm men som sagt så glöms det bort med tiden :p Man har ju inga magmuskler så att böja sig ner är ju värsta träningspasset, man får ont när man sitter får länge samtidigt som man inte heller orkar stå länge. Haha. Samtidigt som detta har man bröst som är full ned mjölk, stora & tunga så man har ju ont i ryggen också :p tips på bra amningsbh? :)
Annars tänkte jag ta och skriva en förlossningsberättelse nån dag men jag måste kunna sitta lite bättre då för jag får så ont i röven/ryggen när jag sitter på en stol för länge :p







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?