Gävle med min bästa <3

Idag stod en dagstur till gävle på schemat, äntligen en dejt med min bästa vän! :)
Vi tog bussen ut till Valbo där vi spenderade dagen, lite shopping sedan lunch & lite mer shopping! :D Och såklart en massa prat hanns med också! :) 
Är så glad över att jag kunde ha en dejtdag med min Thess.
Vi träffas ju så sällan så de var verkligen behövligt med lite Thess&Sahhs-tid ;)
 
Shoppingen blev iaf en body & ett par strumpor till Linus och till mamman, nya träningskläder & träningskor! :D & billigt var de också annars hade de inte fått följa med hem ;) 
Ett träningslinne (SOC) 199:-
Ett par träningstights (NIKE) 199:- (399:-)
Träningsskorna (REEBOK) 200:- (1199:-)
 
Är så taggade inför kommande år nu, jag ska inte vara tjock längre!
 






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?