Sockersug..

Idag är det dag tre utan godis, fikabröd, chips & annat snacks.. Utan coca cola zero också faktiskt!! Men var sjukt nära på att köpa en flaska idag men stod emot & suget försvann efter 3 minuter eller nå :)) köpte däremot lättdryck istället men den tappade jag också suget på!

Jag äter hemskt mycket mat denna graviditet & är sötsugen nästan jämt så dt är bra att stå emot godsakerna på veckorna så kan jag äta sånt på helgerna istället :) istället tar jag nå matigare som yoghurt, frukt, macka eller så.. Funkar ganska bra än så länge!
I matväg tänker jag inte bry mig så mycket utan försöka laga så mycket mat själv hemma och inte ta nån pizza(vilket jag förresten slutat totalt med sen jag upptäckte ett kryp i min pizza..) eller donken, bättre för kroppen & plånboken ;)

Träning som jag tänkt nu under graviditeten är simning & promenader, kanske kika in på något zumba-pass nån gång :)







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?