Så var detta höstlov slut..

Sista dagen på detta höstlov.. Ja, jag tog faktiskt ledigt hela veckan för jag tycker att Maja ska få ha höstlov :) Lovet har kort & gott varit lugnt och skönt, några ord som beskriver allt är : Matförgiftning, badhus,stan,kalas,halloweenparty och mys hos mamma. Hade tänkt hinna med en sväng till Gävle för att träffa Thess och hennes lilla Freja men dagarna bara försvann.. Men får ta igen det sen helt enkelt :)
 
Jag har ju fyllt 20 år, därför har vi kalasat hela veckan. Hade ett par fina dagar där man blev uppvaktad sen fick jag också ett frisörbesök av mamma, håkan & Olina så på torsdagen åkte det mesta av håret av & sen på fredagen blev de en ny färg! :) Jag är supernöjd iaf! :D
 
 
 






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?