It´s been a while.

Just nu är livet toppen!

1 juli flyttar vi in till stan, i en lägenhet som blev nyrenoverad 2010 & den är ljus och helt superfin! Ska bli så kul att inreda och förhoppningsvist känna sig riktigt hemma! Har redan beställt lite saker eller ja, jag fick hem dem idag. Jättefina gardiner till Majas rum, fjärilskrokar och sen fönsterlampor till nya vardagsrummet :) Längtar som tusan!!
Lovar att jag ska bli mycket bättre att blogga med bilder & sånt då.

& höst händer det lite saker också. Maja börjar nytt dagis (om vi får nån plats?!), det kommer att födas lite bebisar bland nära och kära & jag fyller 20 :D

Men just nu är livet också på full rulle tycker jag, det är mycket jobb också är ju Maja nästan 1 år och 9 månader snart.. 3 månader kvar tills hon blir 2 år :D Stortjejen våran. Gud vad älskar att vara mamma och speciellt åt världens vackraste tjej! Hihi men nog är man själv lite bebissugen nu när hon börjar bli "stor" men vi får se när det blir syskon :)






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?