Inget gjort..

Blev inte så mycket gjort igår, att lägga Maja vid lunch tog mer än en timme & då somnade även jag med henne & vaknade vid tretiden! Haha.
Sen var vi ut på lite promenader och så, hade gärna velat jogga/simmat igår men min käre sambo var tvungen att hjälpa sin pappa med nånting så han kom inte hem för ens klockan 21.00. Men ikväll ska jag ta både en joggingtur & en simtur trots att mina syskon här, men jag läre ju träna :) Imorgon ska jag simma också & på fredag tänkte jag ta en joggingtur innan emil åker & jobbar, får se om jag orkar gå upp då jag lider av extrem trötthet för tillfället, haha :D

Idag ska vi vara hemma på förmiddagen, tänkte ta en långprommis nu på morgonen. Sen vid ett tiden ska jag åka till Pappa & packa lite kläder till mina syskon och sen hämta dem på skolan :) Myspys! Efter det åker vi in till stan & så ska vi hämta Emil :)






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?