Slöare än slöast..

Usch.. Idag mår jag mycket sämre, har förmodligen svalt en massa slem så nu är jag illamående och känns som att jag ska kräkas när som helst. Det blir alltså ingen praktik imorgon heller.. Får bli en mysdag med Maja istället!
Ska försöka orka åka in till stan och handla lite sen när Emil slutat, typ mat och mysgrejer till helgen så att vi har hemma och slipper fara omkring i helgen.

Jag har iaf varit på körskolan, haft en körlektion och sen pluggat på körskolan. Nu är jag klar med faserna, repition och sluttest - godkänd på allt där så förhoppningsvist ska kunskapsprovet gå bra! :)

♥ Carro - tvåbarnsmamma

Meeen Sara, dags att blogga lite igen? ;)



2012-03-28 - 09:15:19 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?