4 veckor..

På måndag börjar min 4-veckors praktik, ska bli kul samtidigt som det känns ganska drygt att jobba heltid & det enda man får är 1050.. Menmen när det är den perioden är så är det slut på skola & allt och kaaanske man kan hoppas på ett litet körkort också? :) Usch, de börjar närma sig.. Så SJUKT nervös :p

Har sökt lite sommarjobb iaf på Iggesunds bruk (skrattar lite åt mig själv där), på rekryteringen och på lidl (skrattar lite åt mig själv här med) haha. Blir säkert att söka nån mer stans :) Spelar väl inte sån stor roll vart jag sommarjobbar huvudsaken man får in lite pengar :)

♥ Carro - tvåbarnsmamma

Hur sökte du på Lidl? gick du dit å lämna cv? :)

2012-03-14 - 12:44:18 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
♥ Anonym

ja väldig lik tycker jag med :)

dem såg nästan lika ut när dem kom till världen, hon har mer ett flickigare utseende :)

2012-03-14 - 19:38:48 · URL: http://mittvitabo.se





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?