Skola, jobb & körkortsplugg.

På fredag har jag min allra sista skoldag på Bromangymnasiet, vet ni hur skönt det känns? & ännu skönare kommer det att vara efter jag har haft min 4-veckors praktik, jag kommer vara helt klar & ha mitt slutbetyg :) Då har jag klarat det!!! :D Undra vad jag ska göra efter det bara? Blir väl att jobba inom rekryteringen ett tag till, jag trivs faktiskt med att jobba så fast jag vill inte ha det så länge till :)

Jobbar så mycket jag kan nuförtiden faktiskt men får jag ingen erbjudande om jobb på torsdagen så brukar jag rödmarkera fredagen, (kan väl vara vilken dag som helst, men ex) tycker det kan bli lite jobbigt att svara ja samma dag för då ska vi ringa till dagis, klä på oss och gå iväg, leta efter en buss och blahablaha.. Nej då har vi hellre en slappardag! :)

& just det ja, körkortet ;) Höhö.. Nerrå, jag kör på körskolan 2 ggr i veckan men ska dock lägga till en körlektion till i veckan typ :) Teorin går väldigt bra tycker jag och jag har faktiskt bokat in mina prov så ska boka halkbana snart också :) Jag hoppas att jag kommer att klara det!!






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?