21-12-2012

Jordens undergång skulle visst ske inatt.. Började med att jag la mig i sängen vid tio & ja, lite nervös var jag ju såklart. Men höll precis på att somna och då är det ljud utanför och jag skrek till Emil att nu är det krigslarmet som låter, allt kommer gå under! Visade ju sig vara två skotrar bara ;) haha. Somnade och vaknade sen vid halv två för jag var kissnödig och bebis lekte rövare så gick upp & när jag kommer ut från sovrummet så luktar bränt och stearin i hela lägenheten.. Siste man i säng hade glömt stearinljusen! Hade tänt adventsstaken och de två första ljusen fanns inte ens kvar & det tredje var bara en liten stump som pyrde i glittret.. Vilken panik jag fick! Slängde glittret i diskhon och sköljde det med vatten! Sen la jag mig och då var fortfarande lite i chock & låg och svettades i sängen, vred och vände på mig tillslut somnade jag.. Sen höll det på så några gånger.
Sen blev det morgon och jag skulle kolla om lönen kommit in som den skulle ha gjort men nej, det hade den inte! Åh.. Suck! Jaja.. Blir att ringa och tjata på lönekontoret men tror ni det var nån som svarade?! NEJ JUST DET! Ska ringa snart igen!!







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?