Jaja.

Åhh jag glömde ju att ta bilder när Maja och Ebba lekte här hemma menmen, jag får väl fler chanser hoppas jag :) Men det märks att Maja börjat på dagis för när dem lekte här hemma så hämta Ebba en bok och just den boken skulle Maja ha också och då sa hon; min min min. Det var så hela stunden vi lekte här hemma, Ebba fick bara ha boken en liten stund sen kom Maja och ryckte av henne boken och sa min min min. Jag & Carro höll på att skratta ihjäl oss när vi kollade på dem, Maja var typ jättearg medans Ebba inte förstod varför Maja var så arg :p Haha men det blev i alla fall inge bråk och hon fick faktiskt leka med dem andra sakerna :p

Nu har vi ju varit på återträffen med mammagruppen, kul att se alla barn som har blivit så himla stora :o:)

Nu ska jag väl se på tv, Emil har totaldissat mig och kollar på Hockey istället.. Han hatar sport men nu helt plötsligt så blev det jätteintressant.. Han åkte utan att ens berätta det för mig så jag är lite sur på honom... :p






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?