Sovmorgon.

Jag var helt slut igår eftermiddag plus värsta huvudvärken, jag orkade vara uppe till nio sen la mig och somnade på en gång. Sen gick jag upp en gång inatt för Maja vaknade och var ledsen men somnade om typ på en gång. Sen så vaknade jag halv nio och Maja vaknade strax efter nio. :) En himla massa sömn åt oss!
Det gick bra på fotograferingen i alla fall, fast den tog ungefär en timme haha :p Men men. Sen var jag på skolan till tolv nånting, då åkte vi (jag, emil & maja) ut till via en snabbis. Sen blev det lidl och handla lite, sen hem och sen babysim. Babysimmet gick bra, Maja dök en gång :) Fast precis när jag skulle dra på henne badbrallorna och gå till poolen, ja då gick dem sönder. Resår-grejen bara lossna! Men ska åka och köpa ett par nya på fredag.

Nu så ska jag plugga lite, har ingen lust alls egentligen men jag måste ju :) Har två uppgifter kvar så ska göra en idag och en imorgon :)






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?