Sista uppgiften är inskickad!!

Idag har vi varit på BVC, Maja väger nu 9625 gram och 72 cm lång.

Sen var vi på skolan, jag & Maja. Vi fick reda på lite provresultat, fick ta nå papper och göra en utvärdering. Sen åt vi lunch, eller Maja fick mat i alla fall. Jag petade lite kycklingsalladen :p Sen pluggade vi lite, tog paus och lämnade Maja till Emil och jag & Lina pluggade lite till. Sen vare dags för HLR för Barn. Gick jättebra faktiskt :)

Sen åkte vi hem lagade mat och sen har vi inte gjort så mycket mer faktiskt :p Men jag har skickat in sista uppgiften i alla fall! Känns hur bra som helst! Eller det var i alla fall den sista uppgiften som stod på pappret så jag hoppas det inte är nå mer :p
Tvättat två maskiner har jag gjort också, men nu tänkte jag inta soffläge snart. Ska bara kolla lite till här ;)

Maja var fortfarande hungrig efter maten + efterrätt, så hon slickade rent locket till efterrätten ;) Innan hade hon ätit en stor portion köttgryta m. pasta samt en burk katrinplommonpuré :p







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?