Minnen.

Hittade en tygkasse med allt ifrån BB i idag, gud vilka minnen man får tillbaka alltså! Det var papper om förlossningen, om Maja och så hennes söta lilla plastband och mitt stora. & vet ni? Jag har till och med sparat den där extremt fula mössan dem får BB, jag kunde bara inte släppa den <3<3  Jag tänkte fixa en liten låda och lägga alla speciella minnen i den som jag kan ta fram sen och visa för Maja :)

Jag läste lite på mina förlossningspapper, jag har nog inte gjort det för ens nu haha. Men dt stod att 14.44 tog dem hål på hinnorna, 17.00 gick vattnet helt och 19.00 började värkarna och 23.17 är hon född OM jag fattat allt rätt :p Men då hade jag ju inte värkar nå länge alls ju, jag som tyckte det kändes som en evighet med lustgasen haha. Tyckte det kändes som att jag låg i flera timmar, haha :) Aja, vet inte varför jag skrev det. Jag ska sova nu!






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?