Jävla bajs.

Det funkar inte att lägga upp bilder för mig, någon annan med det problemet?!

I alla fall så har vi varit på promenad, hämtade ut ett paket från buzzador och där var det massa med barnmat så nu ska jag leta upp nå hungriga barn som ska få testa lite :D (Buzzador är en sida man kan bli medlem på och sedan få chansen att testa olika grejer som barnmat, barnartiklar, mat och andra saker, skitbra!)
Sen när jag kom hem och hade packat upp allt och Maja lekte så märkte jag att hennes gose-kanin var borta! ja, vi hade alltså tappat den på vägen.. Så det var bara att klä på sig och ut & leta, den låg inte så långt bort som tur var :) Vart orolig där ett tag, det är hennes favorit gose och den hon sover med. Haha, imorse så packade jag upp väskorna sen i helgen och då låg ju hennes gos där så då gav jag henne den.

Då sken hon upp och tog gosen & sa "min min min min". Haha, det var första gången hon sa så! :D Goungen.

♥ Carro

Men gooounge! :)

2011-05-30 - 15:26:18 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
♥ Maria

Testa på min MAX OM DU VILL :)

2011-05-31 - 21:46:09





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?