För mycket av det goda..

Eftersom att jag fick fuska idag också så känner jag att jag har ätit alldeles för mycket av det goda, skönt att man känner av det :) Menmen, imorgon blire ny vecka och nya tag! Vi ska börja morgonen med en härlig frukost och sen en promenad hoppas jag! :) Emil börjar att jobba imorgon så kommer att vara ensam hela dan fram till babysimmet för då ska Majas farmor vara med! :)

Jag har ju handlat lite kläder och sånt i helgen som jag tänkte slänga upp lite bilder på också, men det får bli imorgon! :) Jag kanske tar kort ikväll och ni får bilder imorgon får se. Ni får nöja er med dagens bilder så länge :p

Idag var det ju morsdag och vi har firat min mormor med lyx-lunch nämligen tjärlknöl och potatisgratäng samt Säby-tårta :p SUPERGÖTT! Vi var också och firade Ia där fick vi glasstårta men den åt Maja upp. Jag själv blev lite firad när jag kom till stan igen, emil bjöd på mat så jag valde Jag & Du, HELT UNDERBAR MAT!! Jag testade langos för första gången, den var god men inget som jag ser framemot att äta om ni förstår, det var inte riktigt min grej :) Plus att jag ska få en sak framöver men tänker inte berätta det!!! :D

Vad har ni gjort i helgen? :)






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?