Zumba!

Nu har jag varit på mitt första Zumba-pass och det var riktigt roligt! :D Haha sjukt jobbigt var det men kul. Man rörde sig exakt hela tiden! Blir ett pass på torsdag-kväll också.

Maja sov när jag kom hem, jag som hade velat krama och pussa på henne.. Men jag gav henne en puss när hon sov och sen när hon vaknar för välling så får jag mysa lite då! :)

Just det ja, jag gjorde ju ansiktsbehandling idag. allt var skönt förutom när hon plågade mig genom att klämma pormaskar och noppa ögonbrynen, fyfan alltså vilken jävla smärta!! Haha, det tyckte då jag var värre än när jag födde barn. Men nu är jag fin i ansiktet i alla fall hyfsat fin :)

Nu ska jag hoppa in i duschen för jag är en SVETTBOMB! :D:D

♥ erikabygren

Sv: ja du jag böjar 11.45 och slutar 12.55 :P

men när ska du vara på skolan då? om det inte är jätte tidigt kan jag ju komma till skolan ändå ? (:

♥ jessica

Vart är det du tränar Zumba? :) Håller på letar som en tok efter någon aktivitet att börja med i sommar för att komma i bättre form, och jag har hört att zumba ska vara jäkligt kul! :)

2011-03-31 - 22:07:56 · URL: http://jjess.myshowroom.se





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?