Nya skor.

Blev sundsvall en sväng idag med Emil, Maja, Emils mamma & syster och Julia! Var på ikea där vi köpte två bokhyllor, tavellister, galgar och så var det nå mer :p Sen blev det biltema och rusta, sen Max och jag åt en sallad :) Sen innan vi åkte hem så var jag in på skopunkten och köpte lite skor, två par till Maja och ett par till mig :) Länk till ett par av Majas skor. Köpte ett par i storlek 19 och dem verkar hon kunna ha ett tag, haha :)
Har nyss varit på ett Zumba-pass, var inte lika jobbigt som sist men det var fortfarande jobbigt! :p

Imorgon ska jag köra på en hemmadag eftersom att jag inte har varit hemma på flera dagar typ, känns det som iaf. Så imorgon ska jag städa och promenera.


♥ Carro

Skönt med hemma dag, de skulle jag också behöva, synd bara att jag hatar att vara ensam hemma :(

2011-04-01 - 07:44:59 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?