Nya bralls.

Idag skulle vi egentligen vara hemma på förmiddagen men vi följde med Emil till via istället. Vi gick på promenad och möblerade om balkongen/uteplatsen där. Sen åkte vi till stan och jag sprang in på HM och köpte ett par "träningsbyxor" fast det är mer som tunna mjukiskar som slutar strax under knäna, supersköna! Kommer att vara perfekt nu till våren/sommarn då jag är ute & går :) Och då jag dansar Zumba :p Sen träffade vi Jessica som hade varit på MVC och hade en jättefin rund liten mage :) Sen var jag på MVC och fixade nya ppiller samt att jag fixade en remiss till dietisten. BM tyckte egentligen inte att jag var nå direkt överviktig att jag behövde gå till dietisten men det tyckte jag :p Men mest så vill jag få bra tips på bra matvanor och bra motion som är liksom gjorda för mig :p

Jag ska snart natta Maja och sen ta en kort promenad och handla lite Coca Cola zero :D:D Haha det är nog enbart därför jag går den promenaden!

♥ Erika

OKejokej tråkigt då gummsan :(!

2011-03-29 - 19:54:22 · URL: http://eriikabygren.blogg.se/erikabygrens





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?