Lördag :)

Idag vaknade Maja 05.20 så då fick hon ligga brevid mig i sängen i hopp om att hon skulle somna om, men icke sa nicke! Klockan 6 gav jag upp så då gick vi upp och hon fick leka och låg i soffan :p Haha, men jag är inte så trött ändå faktiskt :)

Nu håller jag på att koka ägg till frukosten och sen ska vi fara in till stan på klädbytardag och sen ska vi till Emils morbror som fyller år idag :) & innan vi åker hem ska jag på ica maxi och köpa jordnötsrutor & double cheese chips :D Mums!! :D Kanske vi hyr någon film också!

Jag kommer att knäppa kort på allt jag köpt sen och visa er samt så ska ni få se hur fint det är i vårt kök för tillfället!
Vad ska ni göra idag? :)


♥ Carro

Jag vet inte vad vi ska göra idag?

Här klev vi också upp tidigt. 6:30 närmare bestämt ;)

Så jag har städat lite och lekt med Ebba i hennes prinsesstält :) Sen blev hon super trött och ville sova, så hon har sovit 30min nu :)

Ska passa på och lägga in lite bilder som jag inte han göra igår :P



Dagen har just för tillfället inget att erbjuda. Bara en massa mys :)

2011-03-26 - 09:44:16 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?