BVC - besök.

Idag var vi på BVC, 7 månaders koll + tandis.

Maja väger 8750 gr och är 69.5 långt och hon följer sin kurva perfekt! Hon ligger strax över det tjockaste strecket :) Frågade lite om Majas matvanor, hur mycket man skulle ge och så, hon tyckte vi kunde ge en hel burk med mat eller våran mat till lunch/middag och då räcker det alldeles utmärkt med frukt som mellanmål :) Hon tyckte också det var bra att hon inte dricker nå mycket välling och att hon inte äter på nätterna :)

Hos tandis gick det också bra, vi fick reda på lite om hur man borstar och vad man ska undvika för att tänderna ska må bra, ganska självklara saker. Så fick Maja en tandborste också!

Jag är så himla stolt över min dotter, som växer som hon ska och är frisk & har matglädje! :D Och att hon är så stor i sättet, kan sitta själv och ålar sig, pratar och donar :D Så stolt mamma <3 Jag älskar dig min underbar dotter <3


♥ Carro

Du ska verkligen vara stolt :) Du har en helt fantastisk dotter och hon är sååå duktig!! :D Du också för den delen. Utan dig hade hon ju inte varit så duktig :)

2011-03-24 - 15:23:49 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?