Trevligt besök & massa barnbus!

Precis när vi börjat bakat så fick jag ett sms av Carro som undrade om vi ville fika på stan men vi var ju hemma så vi bjöd hem dem på nybakta bullar :D Ebba var ju såklart med men också Ebbas kusin Nea :D Gud vad tjejerna busade! Haha. Go ungar alltså! Dem kröp fram & tillbaka i Majas lektunnel, in & ut i lektältet, bollar revs ut, kläder & alla plastsaker i köket ;) Äpplena har Ebba spritt runt i lägenheten och fruktkorgen ligger på golvet men det är så underbart att se barnen har roligt tillsammans ;D Så himla kul! Man hör dem skratta tillsammans och busa tillsammans, så vad gör det att man får städa lite extra?! :) Goungar <3

Jag & Emil har tryckt i oss alldeles för mycket gött nu på kvällen så båda känner sig lite proppmäta tror jag. Jag har nyss legat på soffan & ojat mig för att ha ont i magen ;) Haha. Jaja så kan det va! :P

Har ju faktiskt glömt bort att berätta en sak.. Idag så skrev Emils syster på ett kontrakt på ett hus så snart kommer dem att bo nära oss!! Jättekul, för då kan Maja få vara mera med sin kusin & dem busar också så gulligt med varandra! :) Också får ju jag lite trevligt sällskap, säkert så vill Ida gå på promenad med mig någon gång också så man slipper göra det själv :D

♥ Carro

Gud förlåt för att vi inte plockade ihop efter busungarna.

Hade faktiskt tänkt göra de, men sen började dom inte bli på så bra humör så då flög de ur huvudet på mig! Förlåt förlåt! <3

2011-06-19 - 10:07:52 · URL: http://norbergcaroline.blogg.se/





- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?