träningsvärk? ja!!

Igår var jag på ett bodypump-pass, jag som aldrig skulle gå på det nå mer. Men jag gav det en andra chans faktiskt. Sjukt jobbigt var det och mina benen skakade hela tiden och efteråt kunde jag knappt gå så idag har jag en härlig träningsvärk i benen och lite i ryggen! Men blir zumba ikväll idag, skönt att få tankar på annat.

Tom & Ronja var här idag, dem hade varit till sjukhuset & tagit ett sista farväl. Dem hade lämnat teckningar, ett gossedjur och rosor till mamma. Underbara syskon! Dem har fått lånat en bok om döden från min mammas kompis och när dem kom på en sidan så var det en bild på en som var död & själen åkte från kroppen. Då sa Tom: Så sa prästen som den här bilden! Så jag sa: Ja, jag tror nog att mammas själ kunde åka iväg när vi var där och tog ett sista farväl, eller vad tror ni? Tom & Ronja sa båda att det var så och sen sa jag att begravningen var ett sista farväl till kroppen och så tyckte dem också att det var. Gud vad dem är starka & duktiga, mina änglar!






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?