Studentbilder!

















Här får ni några bilder från min studentdagen, en utav dem bättre dagarna jag varit med om kan ju säga! Kan inte säga att det är den bästa dagen eller bland dem bästa för ni vet väl att det var dagen jag fick veta att jag var gravid, då vi fick se Maja för första gången, då Maja sparkade i magen första gången och den bästa dagen; då våran älskade Maja föddes?! :) <3<3 Men en bild snodde jag från Carros blogg, sen har jag kopierat bilder som folk har taggat mig i på facebook! Dem två bilderna på mig & Maja funderar jag på att göra en liten förstoring på, alltså ett större kort fast inte för stort :) Ska jag vara ärlig så tror jag att dem korten är tagna ganska exakt samtidigt fast av olika fotografer ;)

Jag la detta inlägg i kategorin "att vara mamma" för det känns ändå som att den passar det eftersom att jag trots allt har klarat den svåraste biten i skolan samtidigt som jag varit mammaledig!






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?