Packat och klart.

Idag åker vi på en behövlig mini-semester hos mor min :) Emil följer också med men åker hem på söndag kväll efter sundsvall skulle jag tro :p

Jag har packat Majas väska full med hennes kläder och min väska full med mina kläder, nå kläder åt Emil har inte fått plats så det får han packa själv. Just dt ja, badkläderna måste jag packa med också ju.

Imorgon är det ju midsommar och då blire först till strömbacka och dansa runt stången & sen på kvällen blir det grillning med trevligt folk. Jag skulle egentligen ha planerat en fem-kamp men har haft annat att tänka på.

Maja är busig idag och river i allt :p Så nu ska jag vara dumma mamman och försöka få henne att sova, hon gjorde nämligen morgon strax före sex !






- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?