Dagens planer..

Hello.

Ígår blev det ju en tripp till Birsta med Carro och familj, hade jättetrevligt. Hittade mycket fint till Majas rum samt lite kläder åt Maja, en bh åt mig & ett par tights åt mig och en cykelsadel. Sen blev det inte så mycket mer för oss faktiskt :) Eller jo, reservhjul till våran Brio Sing dem kostade enbart 50 kr/st så vi köpte dem :) Utifallat liksom.

Vi har nyss ätit lite frukost, gröt & riskaka åt Maja. Två thin crisp-mackor för mig och riskaka. Jag & Maja har delat på riskakan :D Nu ska jag glo lite på tv och Maja hittar väl på nå bus antar jag ;) Höhö, ska försöka få henne att mysa med mig :) Tänkte gå ut lite senare idag & vare ute till lunch, sen ska vi äta och gå till Delsbo (vi är kvar hos mamma). Sen hoppas vi på att det blir lite bad idag för det skulle inte sitta fel ;)







- Namn

- E-postadress (publiceras ej)

- URL/Bloggadress

Kommentar:

Kom ihåg mig?